Мережа "Какао Блюз" →  Кафе "Какао Блюз"


Кафе "Какао Блюз"

Україна, Київ, Вербицького, 30б
+38 (044) 562 88 44, +38 (067) 209 59 55
Веб-сайт
Курці зали    Некурящі зали    Парковка    Бронювання

Станції метро поруч з кафе: 

Час роботи кафе:
ВС-ЧТ: 10:00-00:00
ПТ-СБ: 10:00-02:00

Рейтинг: 7.9 / 10. Голосов: 10

  Посещено - Вы первый!
  Хочу пойти! - Вы первый!

Поделитесь кафе с друзьями:


Ще кілька кафе:

Кафе "Кофиум"
Україна, Київ, Б. Хмельницького, 46
+380 (44) 585-46-97

Кафе "Кофиум"
Україна, Київ, Січневого повстання, 3
+380 (44) 290-57-96

Кафе "Кофиум"
Україна, Київ, Костьольна, 4

Кафе "La Cantina"
Україна, Київ, Мала Житомирська, 6
+38 (044) 278-73-90

Кафе "Пункт"
Україна, Київ, Московський просп., 11А
+380 (44) 569-34-62

Кафе "Кондитерская"
Україна, Київ, Мечникова, 2
+380 (44) 593-37-10

Кафе "Домашние блюда"
Україна, Київ, бульв. Івана Лепсе, 43
+380 (44) 408-58-81

Кафе "Gemini Malabar Caffe"
Україна, Київ, бульв. Дружби Народів, 25А
+380 (44) 332-95-94

Кафе "Liquor Cafe"
Україна, Київ, Ярославів Вал, 19

Кафе "Старый рояль"
Україна, Київ, Шовковична, 13/2
+380 (44) 253-43-08

Кафе "Филин"
Україна, Київ, пер. Куренівський, 19/5
+380 (67) 795-28-50

Кафе "Aroma espresso bar"
Україна, Київ, Димитрова, 5
+38 (044) 201-66-33

Кафе "Березка"
Україна, Київ, Тарасівська, 29
+380 (44) 227-02-42

Кафе "Позитивия"
Україна, Київ, Антоновича, 172
+380 (44) 521-27-15

Кафе "Парус"
Україна, Київ, Коперника, 10
+380 (44) 489-01-92

Відгуки про кафе "Какао Блюз":

Руслан

- 30 августа 2012

у мене це місце викликало захват! із задоволенням відвідаю ще раз! неповторна отмосфера, дуже приємно що в києві з'явилася мережа цих кафе, вельми незвичайні закладу! найбільше нраится інтер'єр!) цілком нормальна смачна кухня і гідні порції 

Валентина

- 3 ноября 2012

Шалено рада,що на Харківському відкрито це Гідний заклад!!! Все порадувало, починаючи від персоналу( привітного і дбайливого) до вишуканої і чудової кухні. Інтер'єр розслабляє і захоплює своєю красою і стилем!!! При можливості тільки сюди і зажоху. Дякуємо за вечірку Хелловин, було весело)))).


Багато написала але це правда))

дима

- 13 января 2013
спасибі персоналу!особливо адміністратору олені!всі спеці!

Ирина

- 21 января 2013
Дуже часто відвідуємо Какао, але останнім часом заклад дуже зіпсувався від страв до персоналу, а шкода. Було одним з улюблених закладів, а останні два відвідування привело в жах (офіціанту дзвонили кілька разів, замовлення чекали 30 хв., стіл був брудним, серветки довелося брати з сусіднього столу, зубочисток не було). Дуже сподіваємося, що Ви виправитеся.

Виктория

- 25 марта 2013
Відвідуємо часто і були в захваті від появи цього закладу на Харківському масиві. Але теж зіткнулися з невдачами в обслуговуванні. Офіціант забув про замовлене пиво і поскупився нам тарілки.

Яна

- 9 августа 2013
Зайшли сьогодні з чоловіком в ЦЕЙ заклад...Не було вільних столів на вулиці.Увійшли всередину,нас зустріла дівчина-офіціант.Ми привіталися,але звернулися не до неї,а до адміністратора-будуть вільні столи...Адміністратор нам відповіла, що потрібно почекати і запропонувала поки присісти всередині кафе.Через хвилину підійшла і сказала,що ми можемо сісти на вулиці за зарезервований столик,мовляв,до того часу, поки підійдуть люди на резерв, який-небудь звільниться столик...Ладно...Присіли туди...Адмін принесла нам меню...Ось тут і почалося саме смішне...Нехай від сили п'ять хвилин ми вибирали страви...Вибрали...Всі офіціанти бігають обслуговують інші столи...Чекаємо...Дівчина-офіціант,яка нас при вході зустрічала,проходила повз нас раз п'ять-нуль уваги...Ладно...Може зайнята...Потім я помічаю,що ще два офіціанта стоять біля входу-нуль уваги на нас(хоча ми сидимо поруч)Тим часом минуло вже хвилин 20-25!!!Чоловік вирішив звернути на себе увагу-пішов купив внизупиво(у них там розливне пиво рядо продають) і сів з них за столик - нічого не змінилося...Дівчина-офіціант(все та ж)ще пару раз пройшла повз отмороженно...В результаті ми встали і пішли!!! Я була шокована...
Ми бували там дуже часто,чайовими ніколи не ображали!!!Я так і не зрозуміла-ця офіціантка зло так себе вела?або в чому була проблема?!!!Я розумію ще-забути за пиво або ще що-небудь.Але що б такий ігнор влаштувати-це вперше вобще в моєму житті.Можу сказати тільки одне-більше туди ніколи не піду!!!І Вам не раджу!!!

Елена

- 24 ноября 2013
І я теж не раджу відвідувати заклад, де подають салати з волоссям.А потім ще адміністратор запевняє,що на кухні у них всі лисі кухаря.Будьте пильні якщо надумаєте відвідати цей заклад!!!

Ася

- 13 декабря 2013
Мене вчора гарно обрахували на 40 грн!!!! На Вербицького!
Принесли рахунок на 369 грн., я дала картку і 20 грн. на чай ще поклала. В кінцевому підсумку з картки зняли не 369 грн. а 409 грн. Разом, мені похід обійшовся в 429 грн. До цього випадку була кілька разів у цьому закладі, ніякої плати за обслуговування не було, та якби й була, то її зазвичай інші ресторани у чеку пишуть...
Завжди перевіряйте, що з вас знімають!
Інтер'єр = 10+
Обслуговування (швидкість, ввічливість) = 10+
Але, зате обрахували...

Влад

- 9 января 2014
Відмінне заклад, єдиний у своєму роді в цьому районі.

Николай

- 4 июня 2015
Останнім часом загальне враження про роботу Кафе "Какао-Блюз", що на проспекті Петра Григоренка, 22/20, склалося різко негативне.
Безумовно, все залежить від персоналу і в першу чергу їх відповідальності за якість обслуговування. Останнє, між іншим, сьогодні в цьому закладі абсолютно нікого не хвилює.
Безумовно, в перші роки роботи кафе претензій ніяких не було. Все було на вищому рівні – і їжа і якість послуг. Але надалі ця ситуація почалася змінюватися на очах і зараз репутація закладу стрімко летить у прірву.
Не стану перераховувати негативні відгуки моїх знайомих, зупинюся тезисно виключно з тими проблемами, з якими зіткнувся особисто.
Липень 2013 року – звичайне ранок робочого дня. Відвідувачів у закладі фактично немає. Вирішив поснідати. Не довелося, офіціант після 35 хвилин мого очікування так і не підійшов, не дивлячись навіть на те, що все це час натискав на кнопку виклику. Далі йшов неприємний розмова з адміністратором, який запропонував ще почекати, а в якості компенсації рекомендував "комплімент від шефа". Зрозуміло, ніхто нікого більше не чекав, адже витрачений час і зіпсований настрій нічим не компенсуєш, тим більше чашкою кави.
Грудень 2013 року – завчасно був замовлений столик для святкування Дня народження. У підсумку з незрозумілих причин столик виявився зайнятим. Запропонували зовсім інший некомфортний стіл, причому брудний, неприбраний. Як наслідок – зіпсоване свято і настрій.
Січень 2014 року – у розмові з адміністратором про вільний столик, останній по-хамськи дав зрозуміти, що "все зайнято і зараз взагалі немає діла до вас".
Травень 2015 року – хлібці "Солидо" виявилися аж ніяк не першої свіжості.
Червень 2015 року – як не дивно історія з замовленням столика повторилася знову. Завчасно, за 5 днів до цього, замовили столик на вечір на літньому майданчику для святкування Дня народження. Столик виявився зайнятий. Точніше його ніхто з персоналу навіть не бронював. Просто забули. Після 20 хвилин очікування і марного розмови з адміністратором – питання не вирішилося. У підсумку – зіпсоване Свято і настрій!
Працівники кафе – робіть висновки, ми свої вже зробили! А всім відпочиваючим закладу – гарного настрою і приємного проведення часу!

Залиште свій відгук:
Конфіденційно! Підпишіться на повідомлення.
   Стань пользователем Pubs.org.ua

Рекламодавцям       Пешие походы и путешествия © 2010 - 2024. Всі права захищені. Pubs.org.ua Напишіть нам       Шукаємо модераторів