-
4 июня 2015
Останнім часом загальне враження про роботу Кафе "Какао-Блюз", що на проспекті Петра Григоренка, 22/20, склалося різко негативне.
Безумовно, все залежить від персоналу і в першу чергу їх відповідальності за якість обслуговування. Останнє, між іншим, сьогодні в цьому закладі абсолютно нікого не хвилює.
Безумовно, в перші роки роботи кафе претензій ніяких не було. Все було на вищому рівні – і їжа і якість послуг. Але надалі ця ситуація почалася змінюватися на очах і зараз репутація закладу стрімко летить у прірву.
Не стану перераховувати негативні відгуки моїх знайомих, зупинюся тезисно виключно з тими проблемами, з якими зіткнувся особисто.
Липень 2013 року – звичайне ранок робочого дня. Відвідувачів у закладі фактично немає. Вирішив поснідати. Не довелося, офіціант після 35 хвилин мого очікування так і не підійшов, не дивлячись навіть на те, що все це час натискав на кнопку виклику. Далі йшов неприємний розмова з адміністратором, який запропонував ще почекати, а в якості компенсації рекомендував "комплімент від шефа". Зрозуміло, ніхто нікого більше не чекав, адже витрачений час і зіпсований настрій нічим не компенсуєш, тим більше чашкою кави.
Грудень 2013 року – завчасно був замовлений столик для святкування Дня народження. У підсумку з незрозумілих причин столик виявився зайнятим. Запропонували зовсім інший некомфортний стіл, причому брудний, неприбраний. Як наслідок – зіпсоване свято і настрій.
Січень 2014 року – у розмові з адміністратором про вільний столик, останній по-хамськи дав зрозуміти, що "все зайнято і зараз взагалі немає діла до вас".
Травень 2015 року – хлібці "Солидо" виявилися аж ніяк не першої свіжості.
Червень 2015 року – як не дивно історія з замовленням столика повторилася знову. Завчасно, за 5 днів до цього, замовили столик на вечір на літньому майданчику для святкування Дня народження. Столик виявився зайнятий. Точніше його ніхто з персоналу навіть не бронював. Просто забули. Після 20 хвилин очікування і марного розмови з адміністратором – питання не вирішилося. У підсумку – зіпсоване Свято і настрій!
Працівники кафе – робіть висновки, ми свої вже зробили! А всім відпочиваючим закладу – гарного настрою і приємного проведення часу!