-
18 мая 2015
Субота... завантаженість колосальна, як для суботи... цілий бенкет з 10 осіб та два столика. Каса схоже настільки велика, що: 1. на третій столик можна і забити. 2. обслуговування.... вай, вай, вай....
Офіціанти продавати меню не вміють (або банкет напружує, або реально не вміють). В меню не орієнтуються, вважають за краще втекти при питаннях по специфіці приготування страви, порекомендувати природно куди там... Ах да, там же бенкет...
Цікаво, а яка кількість ресторанів з такою ціновою категорією (а вона дуже низька, як за не знання смакових відтінків інгредієнтів, їх неправильний мікс, і в добавок вихід страви.... невеликий, дуже невеликий вихід страви), не роблять компліментів на день народження, та при цьому адмін (насилу віриться, що це адмін ресторану, хоча при такій відвідуваності в суботу, розумієш, що це таки адмін), розповідає, що хвилин 20 тому вона гордо випровадила групу товаришів, та не важливо, що це гості, і ресторан не благодійна адже організація, що він повинен заробляти на гостях, але адмін гордо выправаживает гостей. "Так ось, будете розповідати мені про компліменти, і вас випровожу", говорить гордий адмін. "І мені все одно, прийдете ви чи ні".
Лояльність навіть не нуль, а від'ємна.