-
30 января 2016
Інтер'єр та атмосфера в Руколі дуже приємна. Кухня як на мій смак на 3,5 з 5. Але все б нічого, якщо б ми не зіткнулися з підлістю офіціанта. Сьогодні в районі 8 вечора ми закінчили вечерю, отримали рахунок-дали карту-отримали карту назад-залишили чайові-пішли. В процесі подальшої прогулянки Подолом зрозуміли,що повідомлення про зняття коштів так і не прийшло на телефон і ймовірність 99%, що нас швидше за все не розрахували. Вирішили по дорозі додому зайти і як нормальні люди запитати пройшла оплата. Нас зустріла стривожена адміністратор і сказала,що офіціант весь на нервах і буде дуже радий,що ми повернулися. Яке було наше здивування, коли ми помітили,що персонал дивиться на нас недоброзичливо!! Ім'я офіціанта ми не додумалися запитати (думаю,якщо керівництво зацікавлене в розборі цього випадку, то ім'я хлопця зможе сказати адміністратор). Хлопець заявляє "Зараз я покличу касира, нехай вас прямо тут може розрахувати (за столиком), що б не було як тоді!" Ну як би зрозуміло,подумали ми,адже хлопець судячи по всьому не розібрався з терміналом,може новенький,раз прошляпив наш рахунок. Відразу здалося дивним,що людина не виглядає радісний,що ми помітили помилку і повернулися. І тут увагу фраза: "Я тут постою біля вас поки ви не расчитаетесь, що б не повторилася ситуація!"(!!!).
Тут-то ми і зрозуміли, що цей "чоловік" свою помилку списав на нас і, мабуть, сказала адміністратору, що ми пішли не расчитавшись!!! На наше резонне "А в чому власне проблема з оплатою вийшла?Ви ж забирали нашу карту і повернули її після передбачуваної оплати!" хлопець почав з'їжджати, що нібито ми просто пішли(!), а потім чи то згадав, що карту брав на оплату пробурчав щось про те,що ми повинні були помітити, що з картою не отримали чек!!! Потім быстренька промовив "Ну звичайно ж це моя вина. Вибачте." і ретирувався.
Дуже неприємно! Вечір було зіпсовано. Хочу побажати цій молодій людині в прагненні прикрити свій тил не опускатися так низько до звинувачення людей у крадіжці(?думаю це підходяще слово).