-
3 декабря 2013
якщо ви любите караоке, НЕ йдіть туди! одні тільки нерви. з суботи на неділю 30.11.2013 вокалістка на зміну вела себе як МІНІМУМ дочка директора, якої взагалі в напряг і ми повинні бути вдячні за те що вона просто вшанувала нас своєю присутністю!
на початку нам з дівчатами дуже сподобалося приміщення, дизайн, освітлення та звук. але "вокалістка" могла спокійно залишатися вдома і ніхто б і не помітив що там абсолютна самообслуговування. ми здивувалися чому у них немає каталогів пісень на що отримали відповідь - "мене взагалі дратують коли люди запитують про каталоги! люди які ходять співати - знають що їм подобається" і все це з таким презирством на обличчі що ми аж розгубилися. ну добре, добре, я дійсно постійно відвідую караоке і пам'ятаю всі пісні, але от моїй подрузі треба було бігати щоразу до вокалістці щоб перевіряти на її моніторі є та чи інша пісня. В мікрофон вона взагалі не говорила нічого, тобто ведучою вечора вона не була 100%! мікрофони переходили з рук відвідувачів, щоб замовити пісню треба було самим підходити постійно до неї (вставала зі стільця вона 3 рази за всю ніч) а то взагалі співати не будеш - ніхто про тебе не згадує. але це квіточки)) найбільше мене взагалі вбило наповал коли я почала помічати, що ми співаємо не по черзі і вже не перший раз через нас і ще пару столиків перестрибують і не повертаються (виходить ми чекає 2 кола, а це вже більше ніж пів години на секундочку) на початку думали ну може вони заплатили за пісню в черзі. Потім я пішла до неї і запитала як взагалі у них діє чергу і вона мене добила) більшою нахабства і ідіотизму я ще не бачила) номерки на столи (на яких мікрофон намальований між іншим) явно не для офіціантів але й не для неї, вона сказала, що без поняття навіщо вони взагалі потрібні! я все намагалася зрозуміти і просила щоб вона мені пояснила чим вона керується коли вибирає хто буде співати але вона настільки тупа, сказала що десь тут біля нього валявся листочок з правилами але їй в принципі і по барабану де він. без нього вона не змогла пояснити, тобто, вибір довільний, повний хаос, якщо не підбіг замовити можеш забути про пісні, без межа цілковитий. я попросила її пошукати цей листочок і ввести мене в курс на що вона сказала, що ніхто не скаржиться) я запитала "обов'язково потрібні скарги для того що нормально працювати?, тоді скаржуся я" вона сказала що врахує це. ясна річ нічого не змінилося, але нам вже було плювати, лаятися ми не хотіли. далі мене обурює що немає телефону гарячої лінії. пошкодували що пішли туди.