-
29 июля 2013
Після останнього візиту у Ваш заклад (27.07.2013), що розташований неподалік від Майдану Незалежності була дуже розчарована, адже відвідую його постійно раз в тиждень. Раніше із задоволенням заходила сюди відпочити - і обслуговування було приємним та на належному рівні (завжди чемний і уважні офіціанти), і страви приготовані відповідно добро. Що ж мене негативно вразило? Прийшла я зі своїм знайомим, сіли за столик №25, прочекали на офіціанта 10 хвилин - ніхто не підійшов і не взявши замовлення (хоча перед цим на вході і біля каси всі чемно привіталися), я пішла запитала, чи до нас сьогодні хтось підійде чи потрібно робити замовлення біля барної стійки, сказали: "Зараз прийде офіціант". Через декілька хвилин прийшла дівчина (на бейджику було написано адміністратор) без ручки і блокноту і прийняла замовлення, сказавши, що у неї чудова пам'ять і вона все запам'ятати так. Ми нікого замовлення, неодноразово наголосивши на тому, щоб один принесли салат без олії; а також спочатку податі салати, а потім французький омлет. Через хвилин 20-30 приходити інший офіціант і не накривши стіл серветками та не поклавши прибори, ставити омлет і сір-фрі. Запитавши, де ж серветки на стіл та прибори, була отримана відповідь, що він не обслуговує нашій столик і це мав зробити інший офіціант, але потім все приніс. Салати ми чекали після цього ще хвилин десять, а в цей час наш омлет прохолоняв (А МИ Ж ЙОГО ПРОСИЛИ ПОДАТІ ПІСЛЯ САЛАТУ!!!). Приносять нам 2 грецьких салати і... ОБИДВА З ОЛІЄЮ!!! Потім нашу увагу привернула рекламка десертівна столика - вирішили замовити морозиво PEACH BOOM і попросили принести відразу, щоб потроху розтавало. Через деякий час прибігає до нас із задоволеною посмішкою офіціант зі склянкою зеленого коктейлю в руках. Коли я запитала ЩО ЦЕ? почула горду відповідь ВАШ ПІЧ! Я відповіла, що МИ Ж ЗАМОВЛЯЛИ МОРОЗИВО!, офіціант зніяковівши відповів: "Так, я знаю" і побіг міняти коктейль на морозиво. І ЦЕ ЩЕ НЕ ВСЕ - НА ЦЬОМУ НАШІ "ПРИГОДИ" НЕ ЗАКІНЧИЛИСЯ! :) Приносять нарешті наше морозиво (і щоразу інший офіціант), а воно прикрашене не скибочкою свіжого соковитого апельсина, як намальовано на картинці, а з шматочком коричневого твердющого, ніби висушеного на грилі апельсина, який раніше побував у чиєму коктейлі або іншій страві. Запитавши, про апельсин, який він має бути, - свіжий, як на картинці (показала картинку)? Отримала відповідь "ТАК!", а потім показала наші два "апельсини-сухарики", на що отримала відповідь: "Можливо так по технології має бути? Піду уточню у кухаря". Мабуть, технологія була настільки незрозумілою, що тієї офіціант ретельно вивчав її і так до нас і не повернувся до кінця нашого перебування. Ну що ж, продовження триває, йдемо далі... ;) Перед морозивом ми замовили сирники (це замовлення ще на початку в нас приймала все та ж адмінімстратор із "чудовою пам "яттю") і також ПОПРОСИЛИ НЕ ПОСИПАТИ ЇХ ПУДРОЮ!!! І я вже навіть не здивувалася, коли мені приніс, в котре новий офіціант, мої сирники ЩЕДРО ЗАСИПАНІ ЦУКРОВОЮ ПУДРОЮ!!! З горем навпіл позішкрібала я ту пудру ножем і вже вирішила нічого не казати - ВСЕ ОДНО НЕМАЄ НІЯКОГО СЕНСУ ЩОСЬ КОМУСЬ ТАМ КАЗАТИ :((( Ще хотілося б відмітити, що пусті тарілки по півгодини не забиралися зі столу, доводилося їх самостійно переставляти на сусідній порожній столик, щоб не заважали, а також брати серветки із столиків, що поруч, адже офіціантам не до цього. Хоча 2 зали були повністю порожніми, не надто багато відвідувачів у цей година було і надворі. Нарешті дійшли до оплати рахунку! Прийшла ще одна офіціантка, я дала нашу картку на знижку (10%) і сказала, що нам вже сьогодні мають її поміняти на 15%, адже ми ще минулого разу набрали 3000 грн (що є умовою для переведення на знижку 15%). Через деякий час вона повертається і каже, що в нас обіг картки приблизно 2700 грн. ДОБРЕ, ЩО Я ЗБЕРЕГЛА І ВЗЯЛА З СОБОЮ ЧЕК ЗА МИНУЛИЙ РАЗ, де вже ще того разу було 2700 грн І ЦЕ ЩЕ БЕЗ ВРАХУВАННЯ 400 грн, які ми заплатили за минулий раз (тобто на даний момент обіг нашою картки перевалював за 3000 грн.). Офіціантка деякий час наполегливо з нами сперечалася, а потім переписала номер картки, моє прізвище та ініціали і сказала, що перевірить по комп'ютерній комп'ютера. Звісно мі тієї рахунок сплатили з 10% знижку, а не з 15%, ЯК МАЛО БУТИ! Почекавши ще деякий час, ми зрозуміли, що до нас сьогодні вже ніхто так і не підійде, нічого не пояснити про знижку, ми вирішили звідти піти... І ЯК ВИ ВВАЖАЄТЕ, ПІСЛЯ ТАКОГО ВІЗИТУ У НАС ВИНИКНЕ БАЖАННЯ НАБЛИЗИТИСЯ ДО ВАШОГО ЗАКЛАДУ? Гадаю, час підшукати інше затишне місце з уважними привітними офіціантами, так як Вам клієнти не потрібні (до того ж ми постійно позбавляли хороші чайові офіціантам і замовлення робили чималі). ЯКЩО Й НАДАЛІ У ВАШОМУ ЗАКЛАДІ БУДУТЬ ОБСЛУГОВУВАТИ "ТАКІ" ОФІЦІАНТИ, ГАДАЮ, ДО ЙОГО ЗАКРИТТЯ ЗАЛИШИЛОСЬ НЕ ДОВГО ;)