-
15 июля 2015
Дуже сподіваюся, що цей відгук прочитає директор ресторану. Будучи підприємцем я уявляю скільки зусиль вкладається в розвиток свого бізнесу. Ще навіть не встигнувши прийти в цей ресторан вже отримала порцію грубості адміністратора... Дзвонила два дні поспіль адміністратора з проханням вислати меню для організації вечері на невелику компанію. Оскільки наше агентство знаходиться в Києві у мене немає можливості прийти в ресторан особисто. У перший день у адміністратора сідала батарейка, зі словами "завтра все вишлю, відключаюся" поклала трубку. На наступний день в 11 ранку з претензією в тоні я вислухала про те, що ресторан працює до пізнього вчора і через годину мені все вишлють. Зателефонувавши до 17:00 цього ж вечора я вислухала вже відверту грубість: "Дівчатка я ж сказала, коли звільнюся, тоді і наберу"... і гудки. Фактично це прозвучало як "що ви пристали зі своїм вечерею?"... Клієнта однозначно буду вмовляти на інший ресторан. Якщо з таким обслуговуванням стикаєшся ще тільки на етапі переговорів, то стає страшно, що ж собі дозволяють офіціанти в цьому закладі??