Після останнього візиту у Ваш заклад (27.07.2013), що розташований неподалік від Майдану Незалежності була дуже розчарована, адже відвідую його постійно раз в тиждень. Раніше із задоволенням заходила сюди відпочити - і обслуговування було приємним та на належному рівні (завжди чемні і уважні офіціанти), і страви приготовані відповідно добре. Що ж мене негативно вразило? Прийшла я зі своїм знайомим, сіли за столик №25, прочекали на офіціанта 10 хвилин - ніхто не підійшов і не взяв замовлення (хоча перед цим на вході і біля каси всі чемно привіталися), я пішла запитала, чи до нас сьогодні хтось підійде чи потрібно робити замовлення біля барної стійки, сказали: "Зараз прийде офіціант". Через декілька хвилин прийшла дівчина (на бейджику було написано адміністратор) без ручки та блокноту і прийняла замовлення, сказавши, що у неї чудова пам'ять і вона все запам’ятає так. Ми зробили замовлення, неодноразово наголосивши на тому, щоб один салат принесли без олії; а також попросили спочатку подати салати, а потім французький омлет. Через хвилин 20-30 приходить інший офіціант і, не накривши стіл серветками та не поклавши прибори, ставить омлет і сир-фрі. Запитавши, де ж серветки на стіл та прибори, була отримана відповідь, що він не обслуговує наший столик і це мав зробити інший офіціант, але потім все приніс. Салати ми чекали після цього ще хвилин десять, а в цей час наш омлет прохолоняв (А МИ Ж ЙОГО ПРОСИЛИ ПОДАТИ ПІСЛЯ САЛАТУ!!!). Приносять нам 2 грецьких салати і... ОБИДВА З ОЛІЄЮ!!! Потім нашу увагу привернула рекламка десертів на столику - вирішили замовити морозиво PEACH BOOM і попросили принести відразу, щоб потроху розтавало. Через деякий час прибігає до нас із задоволеною посмішкою офіціант зі склянкою зеленого коктейлю в руках. Коли я запитала ЩО ЦЕ? почула горду відповідь ВАШ ПІЧ! Я відповіла, що МИ Ж ЗАМОВЛЯЛИ МОРОЗИВО!, офіціант зніяковівши відповів: "Так, я знаю" і побіг міняти коктейль на морозиво. І ЦЕ ЩЕ НЕ ВСЕ - НА ЦЬОМУ НАШІ "ПРИГОДИ" НЕ ЗАКІНЧИЛИСЯ! :)
На следующую субботу было все нормально, но через две недели после упомянутого случая история повторяется точь в точь. Мы снова приходим в заведение спускаемся в нижний зал, ждем пол часа официанта (никакого уведомления о резерве зала нигде не висит, свет горит, проход не закрыт), поднимаемся через пол часа и нам та же Анастасия говорит о том, что зал не обслуживается. Мы сразу же спрашиваем на счет кухни, на что нам сердито отвечают что все работает. Мы пытаемся шутить, по разрешению Анастасии составляем столы. Делаем первый заказ. Блюда нам на стол едва ли не швыряют. Анастасия уточняет будет ли нас больше. Мы отвечаем, что должны прийти еще четверо. Через некоторое время Анастасия отводит одного из нас в сторону и объявляет, что заведение отказывает нам в обслуживании потому что а) мы собираемся играть в "мафию" а для этого "предусмотрены специальные заведения" и б) вас все равно негде посадить (напоминаю посетителей очень не много и совершенно пустой зал внизу). На просьбы как-то более вменяемо аргументировать такое к нам отношение и на наши просьбы позвать администратора ноль реакции - хотя администратор явно ходит за шторкой и поглядывает на нас искоса. Оставили пространную запись в книге жалоб, надо бы позаниматься, чтоб на нее как-то прореагировали. Но по-правде вывод неутешительный: либо у заведения очень глупая кадровая работа, позволяющая существование в сфере обслуживанья таких Анастасий без надлежащего за ними контроля, либо политика руководства до такой степини дурная, что такие Анастасии в кафе существуют намеренно и отпугивают от заведения клиентов практически при уже нулевой популярности. Вобщем и в целом не ходите в эту Африку гулять. Сами не ходим и никому не советуем. П.С. Также нами видены в этом кафе пятисантиметровые тараканы на стенах - настоящие куккараччи. Хотя положа руку на сердце я это переживаю намного легче нежели невежество и невеждество персонала.
Після останнього візиту у Ваш заклад (27.07.2013), що розташований неподалік від Майдану Незалежності була дуже розчарована, адже відвідую його постійно раз в тиждень. Раніше із задоволенням заходила сюди відпочити - і обслуговування було приємним та на належному рівні (завжди чемні і уважні офіціанти), і страви приготовані відповідно добре. Що ж мене негативно вразило? Прийшла я зі своїм знайомим, сіли за столик №25, прочекали на офіціанта 10 хвилин - ніхто не підійшов і не взяв замовлення (хоча перед цим на вході і біля каси всі чемно привіталися), я пішла запитала, чи до нас сьогодні хтось підійде чи потрібно робити замовлення біля барної стойки, сказали: "Зараз прийде офіціант". Через декілька хвилин прийшла дівчина (на бейджику було написано адміністратор) без ручки і блокноту і прийняла замовлення, сказавши, що у неї чудова пам'ять і вона все запомнить так. Ми зробили замовлення, неодноразово наголосивши на тому, щоб один салат принесли без олії; а також спочатку подати салати, а потім французький омлет. Через хвилин 20-30 приходить інший офіціант і не накривши стіл серветками та не поклавши прибори, ставить омлет і сир-фрі. Запитавши, де ж серветки на стіл та прибори, була отримана відповідь, що він не обслуговує наший столик і це мав зробити інший офіціант, але потім все приніс. Салати ми чекали після цього ще хвилин десять, а в цей час наш омлет прохолоняв (А МИ Ж ЙОГО ПРОСИЛИ ПОДАТИ ПІСЛЯ САЛАТУ!!!). Приносять нам 2 грецьких салати і... ОБИДВА З ОЛІЄЮ!!! Потім нашу увагу привернула рекламка десертівна столику - вирішили замовити морозиво PEACH BOOM і попросили принести відразу, щоб потроху розтавало. Через деякий час прибігає до нас із задоволеною посмішкою офіціант зі склянкою зеленого коктейлю в руках. Коли я запитала ЩО ЦЕ? почула горду відповідь ВАШ ПІЧ! Я відповіла, що МИ Ж ЗАМОВЛЯЛИ МОРОЗИВО!, офіціант зніяковівши відповів: "Так, я знаю" і побіг міняти коктейль на морозиво. І ЦЕ ЩЕ НЕ ВСЕ - НА ЦЬОМУ НАШІ "ПРИГОДИ" НЕ ЗАКІНЧИЛИСЯ! :) Приносять нарешті наше морозиво (і щоразу інший офіціант), а воно прикрашене не скибочкою свіжого соковитого апельсину, як намальовано на картинці, а з шматочком коричневого твердющого, ніби висушеного на грилі апельсина, який раніше побував у чиєму коктейлі або іншій страві. Запитавши, про апельсин, який він має бути - свіжий, як на картинці (показала картинку)? Отримала відповідь "ТАК!", а потім показала наші два "апельсини-сухарики", на що отримала відповідь: "Можливо так по технології має бути? Піду уточню у повара". Мабуть, технологія була настільки незрозумілою, що той офіціант ретельно вивчав її і так до нас і не повернувся до кінця нашого перебування. Ну що ж, продовження триває, йдемо далі... ;) Перед морозивом ми замовили сирники (це замовлення ще на початку в нас приймала все та ж адмінімстратор із "чудовою пам'яттю") і також ПОПРОСИЛИ НЕ ПОСИПАТИ ЇХ ПУДРОЮ!!! І я вже навіть не здивувалася, коли мені приніс, в котре новий офіціант, мої сирники ЩЕДРО ЗАСИПАНІ ЦУКРОВОЮ ПУДРОЮ!!! З горем пополам позішкрібала я ту пудру ножем і вже вирішила нічого не казати - ВСЕ ОДНО НЕМАЄ НІЯКОГО СЕНСУ ЩОСЬ КОМУСЬ ТАМ КАЗАТИ :((( Ще хотілося б відмітити, що пусті тарілки по півгодини не забиралися зі столу, доводилося їх самостійно переставляти на сусідній порожній столик, щоб не заважали, а також брати серветки із столиків, що поруч, адже офіціантам не до цього. Хоча 2 зали були повністю порожніми, не надто багато відвідувачів в цей час було і надворі. Нарешті дійшли до оплати рахунку! Прийшла ще одна офіціантка, я дала нашу картку на знижку (10%) і сказала, що нам вже сьогодні мають її поміняти на 15%, адже ми ще минулого разу набрали 3000 грн (що є умовою для переведення на знижку 15%). Через деякий час вона повертається і каже, що в нас обіг картки приблизно 2700 грн. ДОБРЕ, ЩО Я ЗБЕРЕГЛА І ВЗЯЛА З СОБОЮ ЧЕК ЗА МИНУЛИЙ РАЗ, де вже ще того разу було 2700 грн І ЦЕ ЩЕ БЕЗ ВРАХУВАННЯ 400 грн, які ми заплатили за минулий раз (тобто на даний момент обіг нашою картки перевалював за 3000 грн.). Офіціантка деякий час наполегливо з нами сперечалася, а потім переписала номер картки, моє прізвище та ініціали і сказала, що перевірить по комп'ютеру. Звісно ми той рахунок оплатили з 10% знижку, а не з 15%, ЯК МАЛО БУТИ! Почекавши ще деякий час, ми зрозуміли, що до нас сьогодні вже ніхто так і не підійде, нічого не пояснить про знижку, ми вирішили звідти піти... І ЯК ВИ ВВАЖАЄТЕ, ПІСЛЯ ТАКОГО ВІЗИТУ У НАС ВИНИКНЕ БАЖАННЯ НАБЛИЗИТИСЯ ДО ВАШОГО ЗАКЛАДУ? Гадаю, час підшукати інше затишне місце з уважними привітними офіціантами, так як Вам клієнти не потрібні (до того ж ми постійно лишали хороші чайові офіціантам і замовлення робили чималі). ЯКЩО Й НАДАЛІ У ВАШОМУ ЗАКЛАДІ БУДУТЬ ОБСЛУГОВУВАТИ "ТАКІ" ОФІЦІАНТИ, ГАДАЮ, ДО ЙОГО ЗАКРИТТЯ ЗАЛИШИЛОСЬ НЕДОВГО ;)
Последние отзывы.
На следующую субботу было все нормально, но через две недели после упомянутого случая история повторяется точь в точь. Мы снова приходим в заведение спускаемся в нижний зал, ждем пол часа официанта (никакого уведомления о резерве зала нигде не висит, свет горит, проход не закрыт), поднимаемся через пол часа и нам та же Анастасия говорит о том, что зал не обслуживается. Мы сразу же спрашиваем на счет кухни, на что нам сердито отвечают что все работает. Мы пытаемся шутить, по разрешению Анастасии составляем столы. Делаем первый заказ. Блюда нам на стол едва ли не швыряют. Анастасия уточняет будет ли нас больше. Мы отвечаем, что должны прийти еще четверо. Через некоторое время Анастасия отводит одного из нас в сторону и объявляет, что заведение отказывает нам в обслуживании потому что а) мы собираемся играть в "мафию" а для этого "предусмотрены специальные заведения" и б) вас все равно негде посадить (напоминаю посетителей очень не много и совершенно пустой зал внизу). На просьбы как-то более вменяемо аргументировать такое к нам отношение и на наши просьбы позвать администратора ноль реакции - хотя администратор явно ходит за шторкой и поглядывает на нас искоса. Оставили пространную запись в книге жалоб, надо бы позаниматься, чтоб на нее как-то прореагировали. Но по-правде вывод неутешительный: либо у заведения очень глупая кадровая работа, позволяющая существование в сфере обслуживанья таких Анастасий без надлежащего за ними контроля, либо политика руководства до такой степини дурная, что такие Анастасии в кафе существуют намеренно и отпугивают от заведения клиентов практически при уже нулевой популярности. Вобщем и в целом не ходите в эту Африку гулять. Сами не ходим и никому не советуем. П.С. Также нами видены в этом кафе пятисантиметровые тараканы на стенах - настоящие куккараччи. Хотя положа руку на сердце я это переживаю намного легче нежели невежество и невеждество персонала.